середа, 9 січня 2013 р.

Сучасні підходи до розвитку художнього сприйняття з виходом на рівень бачення об’ємно-пластичної інформації на уроках образотворчого мистецтва

Левченко О.О. – старший викладач кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, Відмінник народної освіти УРСР

(консультація для вчителів образотворчого мистецтва)

Уява нерозвинена, некультурна, капризна і довільна здатна швидше дезорієнтувати людину (зокрема й людину науки), спрямувати роботу її мислення не до неба істини, а в хмари помилок. У цьому і полягає колосальна роль естетичного розвитку людини, в якій би області вона не трудилася (Е. Ільєнков)
Примноження творчого потенціалу вчителя в ХХІ столітті стає глобальним завданням, і, майже головним чинником розвитку суспільства та оточуючого середовища, бо він силою своєї душі впливає на зростання майбутнього України. З цього виходить, що «Потрібно суттєво коригувати педагогічну культуру в освіті, та й у суспільстві загалом… Читати далі




Немає коментарів:

Дописати коментар