понеділок, 14 січня 2013 р.

Особливості роботи педагога з обдарованими дітьми


 Рачок О.Л. - методист Центру практичної психології кафедри педагогіки та психології кафедри педагогіки та психології ЛОІППО
  1. Психологічні особливості обдарованих дітей. 
  2. Типи обдарованості. 
  3. Професіональні вимоги до педагогів, які працюють з обдарованими дітьми. 
  4. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. 
  5. Рекомендаціі педагогам з організації навчання інтелектуально обдарованих дітей.
 Проблема обдарованості в даний час стає все більш актуальною. Це насамперед пов'язано з потребою суспільства в неординарній творчій особистості. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей становить одне з головних завдань вдосконалення системи освіти. Проте недостатній психологічний рівень підготовки педагогів для роботи з дітьми, які проявляють нестандартність у поведінці і мисленні, призводить до неадекватної оцінки їх особистісних якостей та всієї діяльності... далі 

Немає коментарів:

Дописати коментар