Рачок О.Л. - методист Центру практичної психології кафедри педагогіки та психології кафедри педагогіки та психології ЛОІППО
- Психологічні особливості обдарованих
дітей.
- Типи обдарованості.
- Професіональні вимоги до педагогів, які працюють з
обдарованими дітьми.
- Форми і методи роботи з обдарованими дітьми.
- Рекомендаціі педагогам з організації навчання
інтелектуально обдарованих дітей.
Проблема обдарованості в даний час стає все більш
актуальною. Це насамперед пов'язано з потребою суспільства в неординарній
творчій особистості. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і
талановитих дітей становить одне з головних завдань вдосконалення системи
освіти. Проте недостатній психологічний рівень підготовки педагогів для роботи
з дітьми, які проявляють нестандартність у поведінці і мисленні, призводить до
неадекватної оцінки їх особистісних якостей та всієї діяльності... далі
Немає коментарів:
Дописати коментар