понеділок, 4 лютого 2013 р.

Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти

О.М. Гелюх, викладач кафедри педагогіки і психології     ЛОІППО
З урахуванням основних тенденцій в освіті визначаються пріоритетні напрями розбудови психологічної служби та окреслюються напрями діяльності, які потребують підвищеної професійної уваги. До таких питань відноситься психологічне забезпечення і соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти.
Шляхи впровадження інклюзивної освіти визначені у змісті Концепції розвитку інклюзивної освіти (затвердженої наказом МОН України від 01.10.2010 р. № 912) в частині навчально-методичного забезпечення освітнього процесу передбачають реалізацію корекційно-розвивальної складової особистісно-орієнтованого навчального плану в умовах інклюзивного навчання. докладно


Немає коментарів:

Дописати коментар