понеділок, 4 лютого 2013 р.

Формування позитивного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в умовах освітнього середовища

Н.В. Заєркова, методист кафедри педагогіки і психології ЛОІППО

У своїх класах педагоги мають створювати демократичну атмосферу і всіляко сприяти формуванню дружніх дитячих колективів. Всі діти, незалежно від стану їхнього здоров'я, статі, раси, походження та інших чинників, повинні мати однакові права й можливості. Зважаючи на це, важливо зосередити увагу на забезпеченні рівних можливостей усім дітям у класі. Також необхідно, щоб усі учні відчували себе повноправними та цінними членами колективу. Це почуття приналежності надзвичайно важливе.
У цій статті керівник закладу освіти та педагоги зможуть знайти поради, які сприятимуть розвиткові соціальній взаємодії та дружбі в дитячих колективах, встановленню правил толерантної поведінки, подоланню стереотипів через застосування коректної термінології та викорінення «ярликів». докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар