Н.В.Заєркова, методист кафедри
педагогіки та психології ЛОІППО
Дидактичний
зміст контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі
В
інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід’ємними
елементами навчально-виховного процесу, без яких неможлива повноцінна взаємодія
між учителем і учнем. У педагогічній літературі виділяються різні функції
контролю. Так, Т.А.Ільїна вказує на три з них: «контролюючу, навчальну і
виховну. Контролююча функція основна, а навчальна і виховна - супровідні, хоча,
на думку дослідниці, і вельми важливі. Ю.Б.Зотов виділяє в контролі такі
функції: 1) керівництво процесом засвоєння, його корекція; 2) виховання
пізнавальної мотивації і педагогічна стимуляція учнів до діяльності; 3)
навчання і розвиток. В інших джерелах визначено більше функцій: навчальну,
діагностичну, виховну, розвивальну, стимулюючу, орієнтовну тощо. докладно
Немає коментарів:
Дописати коментар