понеділок, 4 лютого 2013 р.

«Індивідуальне оцінювання дітей з особливими освітніми потребами. Технологія портфоліо»


Н.В.Заєркова, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО
Дидактичний зміст контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі
В інклюзивному навчанні контроль, перевірка і оцінка результатів навчання є невід’ємними елементами навчально-виховного процесу, без яких неможлива повноцінна взаємодія між учителем і учнем. У педагогічній літературі виділяються різні функції контролю. Так, Т.А.Ільїна вказує на три з них: «контролюючу, навчальну і виховну. Контролююча функція основна, а навчальна і виховна - супровідні, хоча, на думку дослідниці, і вельми важливі. Ю.Б.Зотов виділяє в контролі такі функції: 1) керівництво процесом засвоєння, його корекція; 2) виховання пізнавальної мотивації і педагогічна стимуляція учнів до діяльності; 3) навчання і розвиток. В інших джерелах визначено більше функцій: навчальну, діагностичну, виховну, розвивальну, стимулюючу, орієнтовну тощо. докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар