понеділок, 18 лютого 2013 р.

Мультимедійні та інформаційно комунікаційні технології з використанням інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі


Олександр Левченко
Загальна мистецька освіта є поліфункціональною. Однією з основних у навчально-виховному процесі традиційно вважається інформативно-пізнавальна функція, хоча уроки мистецтва в школі не можуть бути основним джерелом художньої інформації для учнів. Та разом з тим значення освітньої програми "Мистецтво" полягає в розвитку естетичного сприймання світу, креативних здібностей учнів, у свідомому виборі видів художньо-мистецької діяльності, в якій учні можуть виявити свою індивідуальність, реалізувати творчий потенціал. Саме уроки мистецтва дають можливість створювати ситуації успіху, які життєво потрібні дитині для розвитку самооцінки і самостійності, а також для виявлення обдарованих дітей, їх подальшого супроводу і розвитку творчих здібностей.
Як, не спрощуючи учбової інформації, усього лише за один урок в тиждень, забезпечити глибоке і міцне засвоєння знань усіма учнями? 
Як добитися, щоб усі використовувані на уроці засоби і матеріали максимально сприяли рішенню завдань навчання, виховання і розвитку творчого потенціалу кожного учня? 

Ми переконані, що допомогти у вирішенні цих складних питань учителеві можуть сучасні мультимедійні технології і такий унікальний технічний засіб навчання, як інтерактивна дошка, яка все активніше впроваджується сучасними вчителями на уроках образотворчого мистецтва в сучасних школах.
Урок мистецтва може стати в житті кожної дитини яскравою подією, спонукаючою до самостійної творчості, тому особливу увагу слід звернути на створення сприятливої емоційної атмосфери, захопленості. Цьому сприяє образне слово учителя, що розташовує до спілкування, до спільного переживання, використання літературних і музичних аналогій, зорових образів і казкових мотивів. Усі ці компоненти можна набагато ефективніше використовувати на уроках, застосовуючи сучасні інформаційні комунікаційні технології. докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар