понеділок, 4 лютого 2013 р.

Методичні рекомендації з реалізації компетентнісного підходу до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у змісті освіти та навчально-виховному процесі ЗНЗ у межах організаційної роботи консультативного пункту для вчителів музичного мистецтва

А.І. Велікандо, методист кафедри педагогіки і психології
1. Необхідність реалізації компетентнісного підходу у загальній мистецькій освіті зумовлюється радикальними змінами, що відбуваються у сферах духовного розвитку особистості, професійних структурах, духовного виробництва тощо. Аналіз основних тенденцій розвитку вищої мистецької освіти в Україні свідчить про те, що в сучасних умовах активізується процес пошуку нових стратегій та інноваційних технологій.
2. Поняття «компетентність» розуміється як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, вміння, навички в житті. У сукупності всі результати мистецької освіти мають забезпечувати готовність особистості до самостійної художньої діяльності, тобто художньо-естетичну компетентність. Компетентність як прагнення і здатність до постійного зростання – це саме той аспект новизни, який сьогодні осмислюється на рівні теорії та практики особистісно зорієнтованого виховання, яке, на жаль, надто повільно опановується саме загальноосвітньою практикою з огляду  на недостатню розробку відповідних педагогічних технологій. докладніше

Немає коментарів:

Дописати коментар