А.І. Велікандо, методист кафедри педагогіки і психології
1. Необхідність реалізації компетентнісного підходу у загальній
мистецькій освіті зумовлюється радикальними змінами, що відбуваються у сферах
духовного розвитку особистості, професійних структурах, духовного виробництва
тощо. Аналіз основних тенденцій розвитку вищої мистецької освіти в Україні
свідчить про те, що в сучасних умовах активізується процес пошуку нових
стратегій та інноваційних технологій.
|
2. Поняття «компетентність» розуміється як готовність до виконання
певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, вміння,
навички в житті. У сукупності всі результати мистецької освіти мають
забезпечувати готовність особистості до самостійної художньої діяльності,
тобто художньо-естетичну компетентність. Компетентність як прагнення і здатність до постійного зростання – це саме той аспект новизни,
який сьогодні осмислюється на рівні теорії та практики особистісно
зорієнтованого виховання, яке, на жаль, надто повільно опановується саме
загальноосвітньою практикою з огляду
на недостатню розробку відповідних педагогічних технологій. докладніше
|
Немає коментарів:
Дописати коментар